Megszokhattuk már, hogy a Betfair igen bátor, ha marketingről van szó. Most épp focisták frizuráját használta reklámfelületként.
Az FA Cup Angliában hihetetlen presztízzsel bír a futballcsapatok és a nézők körében. Ezt használta ki a Betfair, amikor a Bromley FC-vel különleges szponzori megállapodást kötött.
A támogatásért cserébe a játékosok frizurájába QR-kódot nyírt egy bevállalós fodrász. A kód a Betfair mobil fogadási oldalára vitt, ahol a szép számban megjelent szurkolók egyből fogadhattak is az eseményre.
Arról sajnos nincs információm, hogy milyen forgalmat bonyolított a Betfair az adott meccsen, mindazonáltal az ötlet megint ütős, egyedi.
Úgy látszik, a Tevez-es történet (lásd itt) nem egyedi eset volt a Betfair-nél: ismét sikerült valami kreatívval előrukkolniuk.
OK, személy szerint nálam még mindig a bikinis QR-kód viszi a pálmát, de azért ez is nagyon rendben van. Kíváncsi vagyok, a Szerencsejáték Zrt. mikor vetemedik hasonlóra :)